Model elektrohydraulicznego systemu
wspomagania ukł. kierowniczego

Numer katalogowy: 2 303




ZASTOSOWANIE

Stanowisko przeznaczone jest do demonstracji budowy, działania i diagnozowania układu kierowniczego firmy TRW stosowanego w pojazdach marki VW.
Wyposażone w elementy rzeczywistego układu kierowniczego umożliwia zmianę oporu ruchu przekładni oraz pomiar ciśnień, prądu i napięcia zasilającego w układzie wspomagania.


MOŻLIWOŚCI
Poznanie budowy oraz zasady działania układu wspomagania elektrohydraulicznego
Symulacje zmiany warunków pracy systemu (obciążenia, prędkości pojazdu, prędkości obrotowej silnika)
Pomiary podstawowych parametrów pracy (ciśnienia , pobór prądu , przepływ płynu hydraulicznego)
Wykonanie diagnostyki układu dedykowanym testerem serwisowym

GŁÓWNE KOMPONENTY STANOWISKA
    • Panel sterowania
    • Agregat elektrohydrauliczny
    • Manometry ciśnienia płynu hydraulicznego
    • Pokrętło (kierownica pojazdu)
    • Drążek poprzeczny układu kierowniczego
    • Pokrętło symulacji obciążenia układu kierowniczego
    • Stelaż modelu
    • Przekładnia kierownicza
    • Zasilacz (prostownik 230V, AC / 12V, DC)
    • Pokrętło symulacji prędkości obrotowej silnika pojazdu
    • Gniazdo diagnostyczne EOBD
    • Wskaźnik poboru prądu przez agregat elektrohydrauliczny
    • Pokrętło symulacji prędkości pojazdu

ZASILANIE
Zasilanie stanowiska odbywa się napięciem stałym 12V z akumulatora pojazdu (w zestawie). Dodatkowo model wyposażony jest w prostownik, zasilany z sieci energetycznej 230V / 50Hz (układ ładowania akumulatora).Dlatego nie ma ryzyka porażenia prądem elektrycznym przy używaniu stanowiska zgodnie z przeznaczeniem.

DANE  TECHNICZNE

Wymiary modelu

 

Szerokość:

1150 mm

Długość:

440 mm

Wysokość:

640 mm

Waga

 

30 kg