System zintegrowany typu D-Jetronic

Stanowisko demonstracyjne przeznaczone jest do praktycznego pokazu funkcjonowania monowtryskowego systemu paliwa typu D-Jetronic i elektronicznego wyznaczania kąta wyprzedzania zapłonu MULTEC, sterowania pracą silnika w zakresie kąta wyprzedzania zapłonu oraz zmian dawki paliwa w funkcji tempereatury, prędkości obrotowej, obciążenia i wielu innych parametrów.

  • Układ paliwa uproszczony, umożliwia jednak obserwację parametrów ciśnienia, zrzutu paliwa i inne.
  • Rozwiązanie rozdzielaczowego systemu zapłonu typu mikroprocesorowego umożliwia obserwację zmian kąta wyprzedzania zapłonu metodą stroboskopową lub przez porównanie sygnału o położeniu wału korbowego z innymi sygnałami.
  • Pulpit pomiarowy umożliwia łatwe podłączenie przyrządów pomiarowych do wszystkich czujników i podzespołów wykonawczych systemu.
  • Stanowisko umożliwia obserwację występowania impulsu wtrysku paliwa, pomiary czasu jego trwania w funkcji zmian podstawowych parametrów.
  • Umożliwia prezentację stanów awaryjnych w wybranych obwodach oraz obserwację reakcji systemu sterowania na powstałą awarią.
  • Umożliwia przeprowadzenie samodiagnozy systemu za pomocą kodu migowego kontroli systemu.
  • Umożliwia przeprowadzenie diagnostyki szeregowej z wykorzystaniem urządzeń diagnostycznych takich jak: ADP 186, KTS-5xx, MEGA-MACS, lub innych poprzez złącze OBD.
  • Stanowisko dodatkowo wyposażone jest w złącza do diagnostyki równoległej wykorzystywane przez urządzenie diagnostyczne AutoCom ADP 186. Dzięki temu przy zakupie tego urządzenia możemy wybrać go w wersji podstawowej bez dodatkowych intefejsów, co znacznie obniży koszty zakupu.