Model elektrohydraulicznego systemu
wspomagania ukł. kierowniczego
Numer katalogowy: 2 303
ZASTOSOWANIE
Stanowisko przeznaczone jest do demonstracji budowy, działania i diagnozowania układu kierowniczego firmy TRW stosowanego w pojazdach marki VW.
Wyposażone w elementy rzeczywistego układu kierowniczego umożliwia zmianę oporu ruchu przekładni oraz pomiar ciśnień, prądu i napięcia zasilającego w układzie wspomagania.
MOŻLIWOŚCI
Poznanie budowy oraz zasady działania układu wspomagania elektrohydraulicznego
Symulacje zmiany warunków pracy systemu (obciążenia, prędkości pojazdu, prędkości obrotowej silnika)
Pomiary podstawowych parametrów pracy (ciśnienia , pobór prądu , przepływ płynu hydraulicznego)
Wykonanie diagnostyki układu dedykowanym testerem serwisowym
GŁÓWNE KOMPONENTY STANOWISKA
- Agregat elektrohydrauliczny
- Manometry ciśnienia płynu hydraulicznego
- Pokrętło (kierownica pojazdu)
- Drążek poprzeczny układu kierowniczego
- Pokrętło symulacji obciążenia układu kierowniczego
- Zasilacz (prostownik 230V, AC / 12V, DC)
- Pokrętło symulacji prędkości obrotowej silnika pojazdu
- Gniazdo diagnostyczne EOBD
- Wskaźnik poboru prądu przez agregat elektrohydrauliczny
- Pokrętło symulacji prędkości pojazdu
ZASILANIE
Zasilanie stanowiska odbywa się napięciem stałym 12V z akumulatora pojazdu (w zestawie). Dodatkowo model wyposażony jest w prostownik, zasilany z sieci energetycznej 230V / 50Hz (układ ładowania akumulatora).
DANE TECHNICZNE
Wymiary modelu
|
Szerokość:
1150 mm
|
Długość:
440 mm
|
Wysokość:
640 mm
|
Waga
|
30 kg
|
|
|
Szczegółowe informacje, na temat produktu, można uzyskać kontaktując się bezpośrednio z nami.