Stanowisko sprawdzeń dysz paliwa systemu wtryskowego silnika lotniczego

Stanowisko testera dysz paliwa silnika lotniczego przeznaczone jest do sprawdzania dysz systemu wtryskowego paliwa pod kątem całkowitego przepływu paliwa i powietrza.
W skład stanowiska wchodzą następujące podzespoły:
  • Blok zasilania z zabezpieczeniami,
  • Blok testowania paliwa,
  • Blok testowania przepływu powietrza,
  • Blok menzurki

Stanowisko umożliwia:
  • Sprawdzanie dysz paliwa i dławika paliwa pod kątem wydatku paliwa przy stałej wartości ciśnienia w menzurce zamontowanej w bocznej części testera,
  • Kontrolę czasu trwania testu na wyświetlaczu,
  • Stabilizację ciśnienia paliwa podczas testu przepływu cieczy przez dyszę,
  • Pomiar ciśnienia paliwa na manometrze i wskaźniku cyfrowym,
  • Sprawdzanie dysz paliwa pod kątem ciśnienia powietrza zasysanego przez dyszę,
  • Pomiar podciśnienia powietrza zasysanego przez dyszę na wakuometrze i wyświetlaczu cyfrowym,
  • Regulację podciśnienia powietrza podawanego na wejście dyszy,

Numery dysz, które można sprawdzać za pomocą testera:
  • LW – 14540,
  • LW – 18265,
  • LW – 18853,
  • LW – 18854,
  • LW – 18555.

W przypadku innego modelu lub producenta istnieje możliwość wykonania stanowiska po kontakcie z projektantem, w zależności od posiadanej dokumentacji producenta dysz.

Wszystkie stanowiska lotnicze w naszej ofercie wymagają czasu realizacji od zamówienia do przekazania - 6 miesięcy, ze względu na ograniczoną dostępność podzespołów i zamawianie ich za granicą. Możliwe jest skrócenie tego terminu po uprzednim kontakcie z firmą i indywidualnych negocjacjach czasowych i cenowych.


Ze względu na stały rozwój oraz modernizację produktów, zdjęcia umieszczone na stronie mają charakter poglądowy i mogą różnić się wizualnie od dostarczonego stanowiska pod względem nowych bardziej funkcjonalnych rozwiązań.
Ponadto informujemy że każde ze stanowisk dydaktycznych jako ich producent jesteśmy w stanie dopasować do indywidualnych potrzeb i wymiarów oraz parametrów technicznych.