NOWOŚC! Tester uniwersalny TU1
ZASTOSOWANIE
Tester uniwersalny TU1 przeznaczony jest do sprawdzania poprawności działania czujników i mechanizmów wykonawczych stosowanych w pojazdach samochodowych.
MOŻLIWOŚCI
Tester umożliwia:
- zasilenie napięciem stabilizowanym 5,0 V / DC - 1,0A
- zasilenie napięciem stabilizowanym 12,0 V / DC - 10,0A
- zasilenie napięciem stabilizowanym 24,0 V / DC - 5,0A
- odczyt sygnału analogowego w zakresie 0,0- 5,0 V
- odczyt sygnału cyfrowego - zmienna częstotliwość 0,5 - 20,0 kHz
- odczyt sygnału cyfrowego - zmienny współczynnik PWM 0,0- 100,0%
- wysterowanie silników krokowych stosowanych w pojazdach jako regulatory obrotów biegu jałowego
- odczyt ciśnienia i podciśnienia w zakresie 0,0 - 1,4 bar
- wydanie sygnału sterującego współczynnikiem PWM (sterowanie “masą”)
w zakresie 0,0 - 100,0 % prądem maks.10A
i skokowej zmianie częstotliwości w zakresie 15 - 400 Hz.
- wydanie sygnału sterującego współczynnikiem PWM (sterowanie “+”)
w zakresie 0,0 - 100,0 % prądem maks.1,0A
i skokowej zmianie częstotliwości w zakresie 15 - 400 Hz.
- sterowanie ciśnieniem i podciśnieniem siłowników pneumatycznych
w zakresie 0,4 (podciśnienie) - 1,4 bar (ciśnienie).
- obciążenie wyjść sygnałowych czujników w trybie Pull- Up / Pull- Down
- przekazanie sygnałów na wyjścia oscyloskopowe (tester może być wyposażony w wbudowany dwukanałowy oscyloskop z wyjściem USB).
Dzięki temu możliwe jest:
- wysterowanie zaworów EGR sterowanych pneumatycznie
- wysterowanie zaworów EGR sterowanych elektrycznie
- wysterowanie przepustnic powietrza sterowanych elektrycznie
- wysterowanie siłowników pneumatycznych sterujących przepustnicami,
turbosprężarkami, klapami kolektorów ssących i chłodnic spalin EGR.
- sterowanie przemiennikami ciśnienia układów EGR i turbosprężarek
- sterowanie silnikami prądu stałego
- sterowanie elektrozaworami pneumatycznymi i hydraulicznymi
- sterowanie silnikami krokowymi
- sprawdzenie potencjometrów położenia (zawory EGR, pedały gazu,
sygnały przepływomierzy powietrza, przepustnice)
- sprawdzenie Map - sensorów.
- sterowanie końcówkami mocy i modułami zapłonu sterowanymi sygnałem PWM
Szczegółowe informacje, na temat produktu, można uzyskać kontaktując się bezpośrednio z nami.