NOWOŚĆ!
System zintegrowany typu Motronik M1.5.5 z układem wielopunktowego wtrysku gazu .

Numer katalogowy: 1 502



ZASTOSOWANIE

Stanowisko przeznaczone jest do demonstracji funkcjonowania systemu sterowania pracą silnika w wyposażonego w układ wielopunktowego wtrysku gazu 3 generacji.
Stanowisko umożliwia demonstracje działania systemu w trybie pracy na benzynie analogiczną do standardowego stanowiska systemu Motronic M 1.5.5.
Stanowiska umożliwia zapoznanie się z budową systemu wtrysku gazu LPG, jego podłączenia do układu sterowania silnika, kalibracji systemu i demonstracji pracy silnika w trybie pracy na paliwie gazowym.

MOŻLIWOŚCI

Do stanowiska dołączony jest opis, zawierający propozycje ćwiczeń. Umożliwia on poznanie zasady działania i metod diagnostycznych, mających zastosowanie w diagnostyce pojazdów wyposażonych w układ napędowy z silnikiem ZI z systemem Motronic M 1.5.5, oraz diagnostykę układu wtrysku gazu LPG .

Ćwiczenia podzielono na trzy części:
Cz. 1. Ćwiczenia w diagnostyce z wykorzystaniem mierników uniwersalnych i oscyloskopu.
Cz. 2. Ćwiczenia z wykorzystaniem testera diagnostycznego
Cz. 3. Symulacja usterek w systemie

Układ paliwowy umożliwia pomiary parametrów ciśnienia paliwa, oraz zjawisk towarzyszących jego pompowaniu.

Pulpit pomiarowy umożliwia łatwe podłączenie przyrządów pomiarowych do wszystkich czujników systemu i podzespołów wykonawczych zarówno systemu wtrysku benzyny, jak i wtrysku gazu.

Rozwiązanie układu zapłonowego umożliwia obserwację zmian kąta wyprzedzenia zapłonu metodą stroboskopową lub przez porównanie sygnałów z czujnika położenia wału i impulsu przeskoku iskry. To samo dotyczy impulsu wtrysku paliwa i czasu jego trwania w funkcji zmian podstawowych parametrów. Stanowisko posiada możliwość symulowania sygnału czujnika spalania detonacyjnego i demonstracji wpływu tego czujnika na pracę układu zapłonowego.
Pulpit symulacji usterek umożliwia realizację stanów awaryjnych w wybranych obwodach, oraz obserwację reakcji systemu sterowania na powstałą awarię typu ciągłego lub sporadyczną.

Stanowisko posiada złącze diagnostyczne: szeregowe typu OBDII, umożliwiające podłączenie przyrządów diagnostyki elektroniki pojazdowej takich jak, KTS-5xx, MEGA MACS, LAUNCH X-431, SYKES - PICKAVANT lub TECH-1, TECH-2. Możliwa jest wtedy obserwacja bieżących parametrów systemu, opracowanych przez sterownik, cyfrowych kodów usterek, bądź realizację funkcji odpowiedzi systemu na wymuszenia z przyrządu diagnostycznego w formie tzw. testu podzespołów.
Stanowisko posiada gniazdo diagnostyczne umożliwiające kontrolę pracy układu wtrysku gazu.

BUDOWA

Stanowisko wykonano w formie zamkniętego kasetonu z profili aluminiowych i płyty z tworzywa sztucznego. System wtrysku benzyny i system wtrysku gazu zabudowano w osobnych kasetonach połaczonych na wspólnej ramie. Zabudowane jest na ruchomej ramie wsporczej wykonanej z profili stalowych. Całość konstrukcji metalowej pokryta jest farbą proszkową dla zapewnienia estetyki i trwałości powłok lakierniczych.

DANE  TECHNICZNE

Max. pobór mocy

350 W

 

 

Napięcie zasilania

230V/50Hz

 

 

Wymiary

 

Szerokość:

1855 mm

Długość:

500 mm

Wysokość:

1780 mm

Waga

 

85 kg

 

 

 

 

Szczegółowe informacje, na temat produktu, można uzyskać kontaktując się bezpośrednio z nami.