Do stanowiska dołączony jest opis, zawierający propozycje ćwiczeń. Umożliwia on poznanie zasady działania i metod diagnostycznych, mających zastosowanie w diagnostyce pojazdów, wyposażonych system komfortu wykorzystujący magistralę CAN BUS.
Ćwiczenia podzielono na trzy części:
Cz. 1. Ćwiczenia w diagnostyce z wykorzystaniem mierników uniwersalnych i oscyloskopu.
Cz. 2. Ćwiczenia z wykorzystaniem testera diagnostycznego
Cz. 3. Symulacja usterek w systemie
Stanowisko umożliwia:
Zmianę trybu sterowania zamkami oraz alarmem poprzez nowe kodowanie sterownika
Dzięki wyprowadzeniu wejściowych i wyjściowych sygnałów elektrycznych sterownika systemu, mamy możliwość wykonania szybkiego pomiaru parametrów tych sygnałów
Pulpit symulacji usterek umożliwia realizację stanów awaryjnych w wybranych obwodach oraz obserwację reakcji systemu sterowania na powstałą awarię
Stanowisko posiada szeregowe złącze diagnostyczne OBDII umożliwiające podłączenie przyrządów do diagnostyki takich jak KTS 5xx, MEGA MACS, LAUNCH X-431, VCDS lub innych, umożliwiających: odczyt i kasowanie kodów usterek, podgląd parametrów bieżących oraz wiele innych funkcji
BUDOWA
Stanowisko wykonano w formie zamkniętego kasetonu z profili aluminiowych i płyty z tworzywa sztucznego. Zabudowane jest na ruchomej ramie wsporczej wykonanej z profili stalowych. Całość konstrukcji metalowej pokryta jest farbą proszkową dla zapewnienia estetyki i trwałości powłok lakierniczych.
DANE TECHNICZNE
Max. pobór mocy |
250 W |
|
|
Napięcie zasilania |
230V/50Hz |
|
|
Wymiary
|
Szerokość: 1300 mm |
Długość: 500 mm |
Wysokość: 1780 mm |
Waga
|
70 kg
|
|
|